Twitter protiv Politike - Zabrana oglasavanja za Politicare
Twitter protiv Politike - Zabrana oglasavanja za Politicare
Ono sto je Twitter jucer uradio jednostavno je za nepovjerovati jer je oglasavanje jedan od nacina kako se ova drustvena mreza financira. Naime Twitter je jucer usao u borbu protiv Politike i tako zabranio oglasavanje Politicarima preko ove platforme sa motom da politicke poruke trebaju biti zasluzene a ne kupljenje. Samim ovim cinom Twitter je krenuo u kontra smijeru Facebook-a sto cini ovu platformu dosta privlacnijom od Facebooka jer naravno njeni korisnici vise nece biti izlozeni politickim kampanjama. Istina jeste da Twitter nije odustao od drugih nacina oglasavanja ali je odustao od onoga najvaznijega sto samo moze da ima nasu podrsku a vjerovatno i potpunu podrsku naroda.
Naime cilj ove kampanje je tjeranje politicara na rad odnosno, oglas koji se na danasnjem vremenu moze kupiti za malo novca nece biti moguce kupiti kao sto je prije bio slucaj, nego ce naravno politicar morati da zasluzi oglas svojim radom, odnosno radom za javno dobro. Facebook se jos nije odluci ona ovu vrstu restrikcije iako je za ovakav potez bilo realnije ocekivati Facebook da preuzme vodstvo jer se radi ovih slucajeva vec duze vrijeme nalazi na sudu i pokusava obraniti od Americkog pravosudja i senata. Istina je takva da politicari u danasnje vrijeme koriste drustvene mreze za vodjenje kampanja jer je vecina puka na drustvenim mrezama odnosno novine se vise ne koriste toliko koliko su se prije koristile i samim time i politicari da bi bili u mogucnosti da stvore javno misljenje o sebi bili su primorani i sami da podju koristiti drustvene mreze.
Sve se pocelo svoditi na populizam odnosno na broj lajkova na nekoj objavi. Cisti primjer ovoga je Hrvatski Saborski zastupnik gosp. Ivan Pernar. Iako licno nemamo nista protiv ovoga gospodina, iako se slazemo skoro sa svime sto izgovori, gospodin Pernar cijelo vrijeme ukazuje na probleme kojih su svi svjesni, no gospodin nije jos predlozio niti jedno rijesenje za Iste. Samim time njegova popularnost je temeljena na njegovoj aktivnosti na drustvenim mrezama. To je i nacin kako je usao u Vladu.
Cilj je bio preci koncenzus odnosno sakupiti odredjeni broj glasova koji je potreban da bi se uslo u Vladu. Samim time da bi se to odradilo mora se javno izloziti, odnosno mora se izloziti licu javnosti sto sa sobom naravno vuce i kritike. Ako uzmemo za primjer da neka drzava posjeduje populaciju od nekih 4-5 miliona stanovnika bilo bi dobro kada bi bili svjesni da nam nije potreban ogroman broj biraca odnosno ljudi koji bi glasovali za nas da bi usli u sabor a sve je moguce odraditi na principu kao sto se vec cijelo vrijeme i radi, odnosno da se kupi kampanja odnosno oglas primjera na Facebook-u a Facebook posto je od nas zaradio dopustit ce naravno da nas tekst odnosno nasu kampanju vidi odredjeni broj ljudi sto za sobom vuce potencijalne glasace odnosno istomisljnike.
Politika je cijelo vrijeme bila nista vise nego mazanje ociju javnosti no lagano se ljudi pocinju buditi, pa cak i oni koji su najvise profitirali od politike poput primjera Twittera pocinju da okrecu ledja politicarima jer i sami vide da se nista ne mijenja i da je sistem postao truo. Za ocekivati je i da ce druge drustvene platforme krenuti stopama Twittera a samim time i u nekom buducem vremenu ce to uraditi i Facebook a onda ce politicari da se nadju u medijskom mraku i sami ce biti primorani da zarade svoje mjesecno primanje koje primaju iz nasih dzepova, jer im drugi mandat nece vise biti garantovan iskljucivo iz toga razloga sto im je mogucnost oglasavanja preko interneta uskracena.
Post a Comment