Domaci Mediji u Sluzbi Elite
Domaci Mediji u Sluzbi Elite
Sasvim je jasno da bi mediji trebali da rade za narod, jer narod je taj koji ih kupuje samim time narod je taj koji im daje njihova mjesecna primanja. No stvari nazalost nisu takve, nasi mediji ne pripadaju nama a ruka jednog novinara je sposobna da nanese toliko stete jednoj osobi odnosno moguce je da jedan covjek odnosno novinar unisti zivot jedne osobe.
Samim time kada god vidimo da se u medijima konstantno pise o nekome odnosno ako se o istoj osobi pise vec par dana onda moram da znamo da se protiv te osobe vodi medijski rat. Samim time taj rat je moguce kupiti jer novinari su osobe koje su spremne da prodaju dusu sotoni samo da bi bili citani odnosno da bi se njihova kolumna citala. Naime kada se vec zabavljamo sa medijima, moramo da znamo da nasi mediji nisu samostalni nego da pripadaju nekoj od politickih stranaka, tako svaka politicka stranka ima u svome arsenalu jednu ili pak vise medijskih kuca koje naravno koristi u svrhu samopromocije ali takodjer i vrsenja pritiska ne samo na drustvo nego i politickih ubistava svoje konkurencije. Istina je da se nasi mediji vecinom financiraju ako ne svi onda ogromna vecina njih iz drzavnog proracuna, odnosno od novca poreznih obveznika.
Samim time mi smo ti, odnosno obicni puk je taj koji bi medijima trebao biti na prvome mjestu, ali naravno posto zivimo ne samo u pogrdnom drustvu nego naravno i u pogrdnom svijetu koji je izgubio smisao zivota i koji zivi samo od danas do sutra onda i ti isti mediji rade uvijek kontra onoga sto bi trebali da rade. Samim time bilo bi dobro kada bi znali da se kod sve i jednog medija mozemo oglasavati, simetricno svrhi oglasa je cijena istoga. Naravno kada normalna osoba zeli da koristi medije u svrhu samopromocije to nije dozvoljeno ili pak ako jeste onda se postavlja toliko visoka cijena da normalna ili reci cemo prosjecna osoba to sebi ne moze priustiti. Dok je za politicare stvar naravno kompletno drugacija. Posto smo vec naveli da mediji pripadaju politickim strankama odnosno da su nista vise nego alat ili mozemo reci nevidljiva ruka politickih stranaka onda isti oglas za politicara u svrhu samopromocije ne kosta skoro nista ili je pak potpuno besplatan.
Takodjer je istina da politicari ovaj alat odnosno medijske kuce koriste za formiranje javnoga misljenja, sto se najbolje da vidjeti za vrijeme parlamentarnih ili pak predsjednickih izbora. U trenutcima kada se vode politicke kampanje dovoljno je procitati po koji clanak od razlicitih medija koji naravn mora da bude politickog sadrzaja da bi znali za koga ti isti mediji rade.
Samim time sto jedna medijska kuca ima vise utjecaja u drustvu, odnosno sto je njihov dnevni list vise citaniji od konkurencije ta politicka stranka ce i pobjediti odnosno taj politicki kandidat ce da pobjedi i postane premijer ili pak predsjednik/ca. Mediji nikada nisu ni radili za dobrobit naroda nego su uvijek dezinformirali narod netacnim informacijama, mutili ljudima oci, slali ih u klaonicu a da citaoc toga nije bio ni svjestan.
Post a Comment